Lista

Tio första

Första bästa kompis: Tror det va Lina.
Första bil: Samma som nu, en Skoda Fabia.

Första kärlek: Vet faktiskt inte!
Första husdjur: En birma som hette Missan.

Första semester: Antar att det var till Danmark eller något liknande helfestligt ställe.
Första jobb: Mitt första riktiga jobb var nog som hotellreceptionist på Quality Hotel i Vänersborg.

Första köpta skiva: Minns faktiskt inte. Men jag vet att jag fick en Ace of Base i julklapp.
Första riktiga kärlek: Christian

Första piercing: Tungan
Första konsert: Tror det va när mamma släpade med mig på The Boppers eller något liknande.


Nio senaste
:

Senaste alkoholdrycken: Rödvin

Senaste bilfärd: Det va längesedan eftersom vårar batteri fortfarande är slut!

Senaste filmen du såg: Bourne identity

Senaste ringda telefonsamtal: Emelie

Senaste bubbelbadet: Öh, 1,5 år sedan kanske?

Senaste spelade cd: Boston - Boston (1976)

Senaste kyss: I morse

Senaste gången du grät: Igår

Senaste måltiden: Kokt ägg


Åtta har du nånsin
:

Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej

Blivit arresterad: Nej

Blivit kär vid första ögonkastet: Nä det kan jag inte påstå.

Fastnat med blicken i någons urringning?: Ja. Inte för jag tänder på det utan för att visa borde lära sig att less is more.

Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej

Haft ett one night stand: Det kan ha hänt ja.

Busringt till någon: Ja, det va det bästa som fanns när man gick på Ljungskileskolan.


Sju saker du har på dig
:

1. Svarta mysbyxor

2. Svartvita fluff-tofflor
3. Trosor
4. BH
5. Svart t-shirt
6. Svart luvtröja
7. Hårspänne?



Sex saker du gjort idag:

1. Vaknat

2. Ätit frukost

3. Pluggat

4. Datat
5. Tittat på TV
6. duschat

Fem favoritsaker utan rangordning
:

1. Dator

2. Mobilen

3. Musik

4. Kläder

5. Christian

Fyra personer du kan berätta allt för
:

Mamma, Emelie, Christian och svärmor.

Tre val
:

Blått eller rött? Rött

Sommar eller vinter? Sommar

Choklad eller chips? Jag kan inte leva utan varken det ena eller det andra!

Två saker att göra innan du dör:

1. Resa, resa, resa!

2. Gifta mig och skaffa hus och barn

En sak du ångrar
:

Jag ångrar att jag färgade håret förra veckan för nu är det nästan svart, igen.


Kommentarer
Postat av: Malle

Utmanad....men du slipper göra den om du inte vill :D

2008-12-09 @ 18:51:17
URL: http://nedja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0