Nyårsafton

Nu har vi kommit hem efter en shoppingtur på stan. Det va riktigt lugnt och skönt så man kunde titta på rean i lugn och ro.
Köpte en jättefin trävas och guldigt ris, en fin svart skjortklänning på Indiska, skärp och gråa yllestrumpisar på Lindex. Jag hoppas verkligen att mitt shoppingbegär försvinner snabbare än mina pengar!!
Om man får lov att skylla på något så gör jag det på alla "glam-serier" såsom Gossip Girl och SATC som man ivrigt tittar på. Jaja, det är väl bara att inse att man inte är en av karaktärerna. Men jag kan stolt säga att jag skulle bli lyckligare av att vinna 10 miljoner!! Allt är så perfekt nu med kärlek, boende och skolan så det är faktiskt bara pengar som fattas =)

Nu ska jag plocka lite här hemma och marinera köttet som vi ska avnjuta ikväll med en flaska rött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0