44 dagar kvar!

Ja nu är det bara 44 dagar, 10 timmar och 26 sekunder kvar tills vi lämnar sverige i två veckor. Nedräkningen har alltså börjat! I


Idag har vi haft en helt underbar dag!
Var ute och gick med en vårdtagare (eller brukare som det så fint heter) i solen i en hel timme! Jag fick riktiga vårkänslor där för en stund. Och dom blev inte färre när jag träffade Martina efter jobbet och vi satt ute i solen och åt glass! Haha, inte alltid som man sitter ute med en glasstrut i februari. Fast gränsen gick när hon fråga om vi skulle åka till stranden!
Hon fick med mig till Freeport också.
Ysch, där va inte mycket att ha! (eller jo, men tyvärr tillåter inte plånboken det) :)

Vi fick iaf hämtat våra Springsteen-biljetter, och det va ju viktigast. Jag fattar inte hur i hela fridens namn jag ska kunna hålla tyst om det till Juni!! Christians pappa ska nämligen få dom i födelsedagspresent. OM jag nu inte försäger mig innan då förstås.

När vi gjort detta va vi på ÖB och shoppade loss lite till resan också. Martina åker till samma ställe som oss 29 februari. Haha, hon är ju för rolig... Hon hade redan packat sin väska - OCH vägt den!


Nu ska jag klistra ihop en önskelista.

Kommentarer
Postat av: Martina

Men va tusan. Är det vår i luften så passar vårkänslor o hav väldigt bra in. Fast det är det bara vi här nere på bästkusten som förstår. Angående min packade resväska som jag förövrigt säkerligen får betala övervikt på så... INGA kommentarer =P

2008-02-12 @ 20:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0