Äntligen ledig!

image23

Denna dagen har jag gått och väntat på hela veckan. Min första schemalediga helg! Det känns jättekonstigt att vara ledig 2 helger av 5. Jag jobbade ju röven av mig varje helg förut. Så idag ska jag bara njuta.

Jag och christian ska äta trerätters ikväll hade vi tänkt. Räktoast till förätt, pepparbiff med vitlöksrostad potatis till varmrätt och chips till dessert :)
Sedan blir det melodifestivalen och några Mariestads är det tänkt. Eller jag har tänkt det för Christian vägrar, men vi vet ju vem som får sin vilja igenom sen iaf!


Igår va vi och köpte ny bilstereo till lilla compis, så idag har Christians far grejat med bilen hela förmiddagen för att få fast våra nya högtalare och dragit sladdar och grejat. Som tack för hjälpen får han en 75:a, gud va snälla vi kan va när vi vill.

Nu ska jag upp och skala räkor.

Fortsatt trevlig lördag gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0