Då va man igång!

Andra dagen i rad som jag kör med GI-metoden. Jag tycker det verkar busenkelt faktiskt!
Med tanke på att jag börjar träna redan första veckan så stoppar jag i mig lite kolhydrater till frukost och middagen i form av fullkornspasta och GI-bröd. Jag byter även ut en del mot bönor av dess olika slag.
Det absolut bästa är ju att man får äta allt fett som ost, bacon, ägg och creme fraiche!! Fast igår så va jag lite dum och tryckte i mig ägg så när jag och Christian va på gymmet fick vi avbryta för  min mage körde i gång, REJÄLT! Det misstaget gör jag aldrig om!

Träning igår: styrka och kondition 1 ½ h
Träning idag : 6 km rask promenad

Imorgon får vi se om det blir någon promenad för jag får gå in och jobba kval imorgon kl 17-21 och på förmiddagen ska vi till Freeport och köpa byxor till Christian.
Bara för att jag blev akut inringd igår så ska vi äta räkor med aioli!

Helt underbart att kunna gotta sig fastän man ska gå ner ett par kg!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0