Grundlurad!

Ja, så känner jag faktiskt!

Igår så skulle jag ringa min bästis telefonbanken i vanlig ordning.
Jag har aldrig haft några problem med dom innan, utan tycker det är världens bästa uppfinning att slippa stå i kö på ett tråkigt bank-kontor. Iaf så svarade en gubbe och jag sa det jag ville ha sagt, och precis när vi skulle lägga på så frågade han om mitt sparande. Ja, sa jag sparar gör jag allt, men mitt sätt va tydligen inte det bästa sättet utan i fonder, där ska man spara minsann! Nej tack sa jag, men efter prick FEMTISJU MINUTER i telefonen så satt jag där med en redig summa pengar i en fond som heter så fint som "Kapitalinvest"
När Christian skrattat färdigt åt mig (han tyckte det va asball att jag sagt rakt nej i början och sedan satt jag där iaf med fonder...) så sa han att dom pratat om Swedbanks fonder i Upprag Granskning i veckan. Detta gjorde ju mig sömnlös!
Idag så gick det i repris på TV så jag va tvungen att titta, och det tog ungefär 2 sekunder från programmets slut till det att jag plockade upp luren och tog bort dom där jävla fonderna! Hur får man lov att göra så? Han på Swedbank hörde väl direkt att jag inte hade så bra koll så han passade väl på att lura i mig både det ena och det andra. Nä, usch säger jag!

Som tur va kunde jag koppla bort det en liten stund igår kväll så vi kunde titta på Hipp Hipp. Haha, Tiffany Persson är den bästa karaktären där asså... Man skrattar ju så tårarna sprutar "känd å smal" hahaha!

Idag får jag väl glädja mig åt det fina vädret istället! Är riktigt vårväder ute. Det är underbart att solen tittar fram äntligen. Jag blir nästan mörkrädd när det är konstant mörkt ute... Tror jag ska fylla min mp3 med Fleetwood Mac och ta mig en promenix innan jag skall till jobbet kl 16.

Fast först måste jag ju greja lite med min nya blogg :)

Hejsi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0