Imorgon är det dags

Japp, sista dagen som Snoddas är man!

Imorgon kl 8.00 ska familjen Sandberg-Arvidsson ta Snoddas till djurdoktorn för första gången. Hur ska detta gå?
Det är dags att kastrera lillen.

Stackarn, han ligger just nu och sussar på en liten stol och är helt ovetande om vad som väntar imorgon. Och hur ska han klara sig utan mat från kl 21 ikväll??? Han lär ju väcka oss ett par gånger i natt iaf :)

Idag har jag hängt på jobbet från 8-15. Jag trivs verkligen jättebra där! Det är en som ska ha en liten bebbe i juli så hon undrade om ifall jag skulle vilja gå på hennes rad. Jag skulle nog vilja, men som sagt så har vi ju ingen aning om vart vi tar vägen till sommarn/hösten.
Det känns jättetokigt att börja planera redan nu inför flytt. Sätta upp sig i bostadsköer och titta på jobb och bla bla bla. Nu har jag också kommit in på tanken, hur vi ska göra om fem år, då Christian är klar med skolan! Ska vi sätta upp oss på lägenhet i Kungsbacka, eller är det kanske dags att bygga hus då, eller tänk om vi kanske trivs jättebra i Skövde och bosätter oss där resten av livet!!! Tankarna snurrar så det står härliga till.

Nä, nu ska jag nog knalla till Christian morbror och låna deras transportbur och sedan måste jag titta på KENO.
Ni förstår att jag och Ann på jobbet ska bli miljonärer så vi gjorde oss en rad igår som gäller i fem dagar.
Hur mycket tror ni jag vinner??

Ha de!


Christian morbror Göran på kräftskivan i sommras :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0