Störande arbetskamrater

image9



FYFAN va en arbetsdag kan bli förstörd när man jobbar med "fel" personer. Blir så jävla trött när speciellt en person är så jävla trög så det är pinsamt. Jag blir förbannad bara hon öppnar munnen, och ja - t.o.m när jag tänker på henne... Som tur är så finns det fler på jobbet som stör sig på denna person så vi blir av med henne snart förhoppningsvis. Folk går fan ut från lokalen när hon kommer in. Nu vet jag att ni tänker att man ska prata med denna tjejen, och det har jag gjort med det går ju förfan inte in! Så jävla trög!!!! Fick jobba med henne igår och idag, och vet ni va det värsta är de?? HON SKA JOBBA IMORGON MED!!!!

SKjut mig snälla...

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tror jag vet vem du talar om :P

2008-02-03 @ 22:10:11
URL: http://stardoll.blogg.se
Postat av: Ellinor

Ja det är inte så svårt att lista ut. Hon är tydligen omtalad på Christian jobb med :P

2008-02-04 @ 16:57:41
URL: http://snelitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0