Vuxenpoäng till mig?

Kan ni tänka mig att jag och Christian fick i oss en flaska rödvin igår till maten! Det kallar jag vuxenpoäng alltså!

Och jag fick min vilja igenom så det blev Melodifestivalen, men fyfan vilket skräp! Kan ingen sjunga en låt som är lite mer "schlager"?
Som han fånen som bara stod rätt upp och ner och sjöng världens tråkigaste låt? Eller hon som sjöng Mirakel bla bla bla? Hon trodde ju att hon va Eva Dahlgren. Och Christer Sjögren ska vi ju inte tala om. Nä, det kändes som om man kastade bort 1,5 timme igår.
Fast man är ju bra rolig, för man vet ju redan innan att den musiken inte tilltalar en, men ändå ska man titta!
Nä, tacka Björn Gustavsson som höjde kvaliteten e grann!
image25



Nu ska jag upp och sätta på lite kaffe och sedan smaka på dom undersköna bullarna jag och Älskling bakat.

Förresten har jag blivit beroende av O.C. Christians syster hittade en box igår med 9 avsnitt i som jag ju bara var tvungen att titta på, så nu är man helt fast! Christian med, men det vägrar han erkänna :P
image24

Fortsatt trevlig söndag mina kära vänner!

Kommentarer
Postat av: leyla

OC är fan skit braa:) fan jag missade melodifestivalen:(

2008-02-10 @ 18:17:31
URL: http://leylaaa.blogg.se
Postat av: Anna

Björn

2008-02-10 @ 18:18:11
URL: http://stardoll.blogg.se
Postat av: Victoria

mjo, melodifestivalen var värkligen fiasko!

2008-02-10 @ 19:04:19
URL: http://viictoriiaa.blogg.se
Postat av: Christian

Jag är inte fast, maken till förskönat bögmakeri har jag sällan skådat! Tacka vet jag Sunset Beach...

2008-02-11 @ 20:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0