Fegis?

Idag var jag och herrn ute och plockade bär då jag plötsligt frågade honom: Är detta en såndär grej som jag inte får säga till dina kompisar? Ja svarade han då.
Är det pinsamt att gå i skogen och plocka bär till världens godaste paj?
Som när jag tittar på Sex and the city och jag ser att han tittar precis lika mycket som jag gör och jag tar upp det när andra är med så vägrar han erkänna!
Är sakerna som vi tjejer gör pinsamma eller vadå? Jag skäms inte när jag spikar eller borrar!
Vissa saker är märkliga.

Förresten har jag kommit i en Van Morrison-period. Hoppas dom andra i huset gillar det också, för han går varm hemma =)

Kommentarer
Postat av: Svägerska

Han går varm här hemma med ;)

2008-07-16 @ 18:12:05
URL: http://metrobloggen.se/stardollie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0