I'm back!

Då var det dags för ett nytt inlägg efter några dagars uppehåll.
Och vad har hänt sedan sist?

Vi har vart i vår blivande hemstad Skövde och jag får lov att säga att det var över förväntan! Riktigt mysigt faktiskt.
Lägenheten va också fräsch. Nog för det är dyrt med 4 papp, men det är ju bastu, tre tvättstugor, parkeringsplats och internet i hyran. Huset är byggt 2002 och det är massa glasbetong i trappuppgången! Riktigt modern alltså.
Nu är det bara till att börja söka jobb. Och jag hade tur, för vi såg gamlingar där uppe =)

I lördags var vi på Iron Maiden, och det var bra. Lite varmt bara, sisådär en 29º!
Dom spelade samma låtar som vanligt, Och jag var lika full som vanligt. Vi skulle gå ut efteråt men det va så sjukt mycket folk i göteborg så det va omöjligt att ta sig in eller ens ta sig fram, så gick in på ett hak och tog en öl. Sedan blev det pendeln hem.




Nu på fredag åker vi upp till uddevalla för första gången sedan i februari! Fy skäms på oss, men vi har faktiskt inte hunnit med! På kvällen ska vi kika på mors nya lägenhet, på lördag hälsa på familjen Nielsen och senare ut och fiska och på söndag blir det hemfärd.

Och nästa helg igen är det äntligen dags för Neil Young!!! Det ska bli så roligt för Christians kompis från Umeå kommer ner också så han ska bo hos oss.
Sedan blir det Slottskogen Goes Progressive helgen efter det, myspys.
Konstigt att vi som älskar musik så mycket inte kan ta en ton på ett instrument!


Förresten så ska vi åka till Grekland nästa sommar. Minst en resa om året måste man göra har jag kommit på!
Sen ska vi åka till Nya Zeeland också så den resan har jag börjat planera lite i smyg. Christian kan inte planera så långt i förväg, men ska man åka bort en hel månad så får man ena ha en liten buffert. Denna resan blir av 2011, haha =)
Och innan dess vill jag gärna ta mig till Marocko. Vi får se hur vi ska finansiera detta.
Smekmånaden ska spenderas på Fiji. Sen ska vi åka till Kina innan vi får barn. USA ska också besökas men dit kan man ta med sig en knodd.
Inte för att vi planerat varken giftemål eller barn så ni kan ju tänka er när detta ska ske!





Inte för man behöver åka till värmen för det har legat på 30º i två dagar nu. Så ikväll blev det ett kvällsdopp i sjön. Så mysigt att ta med sig tvål och gå ner och tvätta sig där nere! I sjön alltså.

Nu ska jag titta på TV.

Hejsi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0