Ny dag, ny planering

Nu är jag lite sur faktiskt.
Killen som har lägenheten som vi ska få har sagt upp den till 1 oktober men ville komma ur den redan 1 september vilket gjorde både mig och christian väldigt glada. Men idag så ringde dom och sa att han hade ångrat sig och ville ha lägenheten till första oktober iaf och det sabbar ju en del för oss!
För det första så får vi bo kvar här en månad till och med det får ju Christian även pendla en månad extra istället för en vecka som va planerat och för det andra så har jag inget jobb längre än 30 augusti. Så jag kommer alltså få jobba på det värsta stället av dom alla bara för att få pengar. Jag får väl stå ut en månad....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0