Nyvaken?

Javisst, här sitter jag nyvaken och kl 00.54. Jag fick mig en liten sovstund innan det är dax att åka in till stan och hämta upp fyllekajorna efter krogen. Jag kommer inte vara avundsjuk på Christian imorgon.
Jag vet inte om jag kommer komma i tid för jag tittar på en såndär sjukt ruggig film på TV4, Det är Edward Norton som spelar psykfall och det kan fan ingen göra bättre än han!

På tal om något helt annat så blir jag förbannad på datorn!!!!!!
När jag skriver här på bloggen så hoppar markören hur den vill så man hamnar i en redan skriven mening så allt blir jättekladdigt och konstigt. Och när jag skriver på MSN så stängs konversationsfönstret ner hela tiden. Jag måste komma när musplattan utan att tänka på det.
Så ser inläggen konstiga ut i fortsättningen så vet ni varför.

Nu ska jag lägga upp bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0