Sammanbrott

Jag har fått ett sammanbrott!!
From idag så börjar dom skicka ut intagningarna till högskolan och idag har vi bestämt att vi ska köpa en lägenhet om han inte kommer in.
Så förmiddagen har gått till att leta efter en lägenhet. Men samtidigt för man inte leta för mycket för kommer han inte så kan vi ju inte köpa i Kungsbacka, eller vi får inte rättare sagt för vi måste ha fast inkomst i 10 månader och det har vi ju inte om han tar tjänsteledigt.
Allt bara snurrar i mitt huvud just nu!!!
Tänk om han kommer in i Växjö?? Jag är inte redo att flytta dit. Jag har inte haft en tanke på att flytta dit ens!

Varför kan dom inte bara säga om han kommer in eller inte!!!!! Och gärna i Varberg tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0