Torka

Jag har verkligen torka vad det gäller bloggen. Har inget av intresse att skriva om alls!!!
Emelie ville ha med mig på räkfrossa imorgon men plånboken tyckte jag skulle stanna hemma, så jag får vänta till poolpartyt hos Linda på fredag.

Så vad har annars hänt då?
Jo, mamma och Hasse var här en sväng idag och sa hej. Tänk att jag inte träffat dom som i februari - Fy skäms på mig!!
När vi fick så fint besök fick jag slänga ihop en hallonpaj och den smakade inte kattpiss!

Sen har jag stört mig nått så otroligt på jobbet idag!!!!!!
Det finns en tjej (ni vet ju antagligen vem det är) hon är så jävla trög va?? Om man jobbat på samma ställe i ett år så måste väl NÅGOT LITET gått in i någon del av hjärnan?? Men icke... Äntligen ska dom ha möte med henne imorgon, fast det är inte det som behövs. Hon är inte lämpad för jobbet alls och det är det som är problemet.
Jag tycker det är hemskt att hon ska få jobba kvar när det är dom gamla som drabbas av hennes hjärnsläpp.
Visste ni att dom nya får schema INNAN dom gått brevid? Tacka fan för att man inte är gammal än på några år för några kvaliteter som gammal, det får man inte.
Jag tycker det är hemskt när äldreomsorgen bara tänker pengar pengar pengar. Vissa yrken ska man inte tjäna pengar på. Huvudsaken är väl att stället ska gå runt och att dom gamla får det bra för det va dessa gamla som var med och byggde det fina sverige vi har idag.
Nu vill dom tom att vi ska ha stämpelklockor inne hos vårdtagarna. Vilken tur att man jobbar med produkter och inte människor!?!

Nu ska jag nog se om jag hittar något kul att göra. Annars får jag hugga in på S.5 på min fina box.

Hej so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0