Äntligen hemma

Då va man äntligen hemma efter fyra dagars camping och musik. Är måttligt trött på gitarrsolon nu får jag säga =)

Festivalen va lovley i vanlig ordning förutom allt bös som blev! Sand och gräs och damm flög runt överallt och slutligen ville det landa i min näsa så nu är jag så nedrans förkyld! Frågan är om det verkligen va värt det. Fyllan varade lite längre i år än förra året. Från Onsdag kl 16 till ungefär Lördag kl 8.00. Mådde inte helt jättebra och skulle köra första biten hem redan kl 8 på Söndag morgon så tog det piano.
Fastän ett bra upplägg i år är jag faktiskt besviken på banden. Antagligen för att det va svårslaget förra året med REO, men man kan ju inte få sina band varje år. Blue Öyster Cult kom och det va ju huvudsaken. Jag måste säga att jag har blivit ett riktigt Uriah Heep-fan nu! Shit va bra dom är/var, Två av medlemmarna va där och spelade.

Nu måste jag upp och kurera mig för imorgon kl 10 är det dags för tattoo. Fixar lite bilder senare.

Hejsi!

Kommentarer
Postat av: Dronten

Hahaha. Det här var verkligen lustigt måste jag säga. Tyckte också REO Speedwagon gjorde en skitbra spelning förra året.

Likaså vart jag ett Uriah Heepfan i år. När jag kom hem såg jag att jag hade tydligen laddat hem någon Best of av dom, har gått varm i datorn nu ;-) Å nu påminde du mig om en konsert jag missat att lägga in, TACK!

2008-06-23 @ 00:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0