Bättre humör!

Då börjar munen dra sig uppåt mot öronen igen. Det beror nog på att jag sitter och lyssnar på UFO. Jag skulle nog kunna betala hur mycket som helst för att se dom live... Men har dom lagt av så har dom.

Middagen var utav toppklass! Fiskpinnar och senapsås - Modern Svenska husmanskost =) Vi brukar aldrig slarva med middagen men idag så orkade vi faktiskt inte lägga ner så stor energi.
Efter maten fick jag gjort tårtan tills imorgon också. Jag tycker den blir så torr om man gör den samma dag så jag gav mig på den idag. Och jag är nog ensam i sverige om att göra en tårta till midsommar utan jordgubbar! Jag avskyr jordgubbar!! Det är så nedrans vidrigt alltså!

Nu ska jag nog ringa Martina så jag får rök-sälle. Jag är ensam hemma för Christian jobbar och hans föräldrar har åkt till Orust där dom ska fira med mina päron.

Kommentarer
Postat av: Dronten

Du skrev att du vart avis på mina konserter jag sett? tycker nog att du sett ganska mycket själv ;-)

Någon speciell artist du menade?

2008-06-23 @ 01:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0