Ork


Vilken härlig grå dag vi har idag, sådär alldeles lagom till midsommar! Visst är det typiskt att när det väl börjar regna så slutar det aldrig... Det kommer väl hålla på tills april som det gjorde förra året.
Igår var vi och inhandlade maten till imorgon. Jag HATAR svenskar när det är högtider. Det är som om att det är den sista maten på hela jorden som finns så det är rena brottningsmatchen överallt!! Så är det varje jul, midsommar, påsk och Fredagar... Kan inte folk bara ta det lite lugnt? Ibland så är det pinsamt att vara svensk. Speciellt efter matchen igår.

Nä fy vad jag gnäller!!
Jag får gå upp och skala potatis så jag blir lite lugnare. Återkommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0