The Yeah Yeah Yeah song

Nu sitter jag och Christian och töntar oss mer än vanligt. Vi sitter och sjunger stämmor från Flaming Lips hit
The Yeah Yeah Yeah song och jädrans va bra det låter! Det roliga var att svärmor kom ner och frågande vi i hela fridens namn vi höll på med och undrade om vi va 6 år. Jaja, mogna det är vi!

Inatt var en hemsk natt. Jag låg sömnlös till tidigast kl 02.30, det va då jag kollade på klockan senast. Inte ens min och Christians insomningslek fungerade!
Nu undrar ni genast vad insomningsleken är, intesant?
Min käre baby boo kan hela världens karta utantill. Han vet alla länders huvudstäder, stater, floder, sjöar, flaggor, uppförsbackar - You name it! För att jag då ska bli trött så sprider han sin kunskap till mig på följande vis: (Ni ska få ta del av en liten händelse från igår)

C: Okej, säg 10 stater i Amerika

E: Javisst! *tänker en stund* Är Canada en stat eller en stad?

C: Vafan tror du?

Givetvis förstod jag direkt att jag skulle vart tyst istället för jag hade gjort bort mig lite.
Efter att jag i ca 15 minuter kommit på ungefär 5 stater så gav jag upp och Christian skulle istället säga första bokstaven i namnet, och kunde jag inte då skulle han säga andra osv...

C: M

E: Hmmm, kommer inte på. Säg nästa.

C: A...

E: MIAMI!!

C: Suck...

En annan natt när vi låg såhär så skulle jag gissa vad huvudstaden i Uruguay hette, givetvis kunde jag inte detta så han började bokstavera. När Christian hade börjat M, O, N, T, E, V, I, D, E, O så hade jag fortfarande inte kommit på vilken den va och bad om nästa bokstav då jag får till svar " Är du dum? Det finns ingen mer" Och vet ni vad det roliga är?? Jag kom inte på vilken det var iaf!

Jag tror vi ska lägga ner den leken för den får motsatt effekt eftersom vi bara ligger och vrider oss av skratt!



Kommentarer
Postat av: Christian

Hahaha, ja det var inte många rätt igår ;)

2008-06-28 @ 20:08:47
URL: http://blogg.christian-sandberg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0