Dagens inköp

Då har jag och Christian vart på nya äventyr med plånböckerna.

Efter 2 år och 358 dagar har min TV kastat in handduken. Så direkt när Christian och jag slängt i oss middagen så bar det av till Siba för att köpa ny.

Innan vi åkte så ringde jag Siba och hörde om det fanns några kvar, och givetvis fanns det fem stycken och det skulle inte vara några problem (precis som när du skulle köpa din dator Anna).
När vi stod i dom hemska köerna i göteborg så ringde jag ytterligare en gång för att försäkra mig att det fanns några kvar... Tror ni det fanns det eller? "hur i helvete kan ni sälja slut på fem stycken när kampanjen varit ute på annons en vecka?" frågade jag och slängde på luren... Siba är ena jävla äckel-apor!!!! Jag har inte hört någon säja ett gott ord om dom sen jag föddes och nu fattar jag varför. Precis detta hände svägerskan förra sommaren, och jag lovar att det är för man ska in och köpa en annan likvärdig produkt fast till det dubbla priset. Min mamma fick åka och byta sin TV sex gånger i höstas men inte fan hände det något...
Nä, sånt där går jag bara inte med på så vi svängde in på Netonnet (en affär man faktiskt alltid kan lita på) och köpte oss en mycket bättre TV =)

Så nu ska vi upp och titta på Saw IV

Ha det så bra alles!


image108

Våran nya fina TV. Tyvärr fick man inte med delfinerna på köpet.

Kommentarer
Postat av: Anna

Storlek? Pris? Den var schnögg ju!! LG va? :P

2008-05-16 @ 14:12:51
URL: http://metrobloggen.se/stardollie
Postat av: Ellinor

Detta är en 37" LG för 8000:-

2008-05-20 @ 16:46:09
URL: http://snelitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0