Hur bra mår man då?

Med ett bultande knä och värkande nacke har jag nätt och jämt överlevt helgen. Kan ni som känner mig, tänka er MIG dansa tills knät hoppar ur led och jag får nackspärr??? Ja, ni kan ju förstå nivån på fyllan i fredags...
Jag kan ju inte visa mig ute på ett tag.

Igår va jag sängliggande tills kl 14 då det va dags att börja förbereda för kalas kl 17. Jag hade tur som hade en icke bakis herre i huset. Jag pekade och han lagade och det va faktiskt en bra kombo!
Jag tänkte ju att det skulle bli tidigt igår men för första gången i världshistorien så orkade jag med att titta på hela esc. Jag har sagt det förr och jag säger det igen - Charlotte Perelli ser ju ut som en transa! Dom andra länderna blir ju rädda för oss när vi skickar dit en man i kvinnokläder! Skärpning Sverige om vi ska ha en chans, för vi skickar alltid i väg samma sorts låt. Rongerdal skulle haft en större chans.
Min personliga favorit va Frankrike. Så söt farbror som entrar scenen i en golfbil!

I detta blogginlägg vill jag tacka Martina som la om mitt knä så fint på jobbet idag och som va en räddare i nöden när jag testade en för liten klänning.
Och så får man ju säga grattis till alla mammor också.


Nu ska jag inte göra många knop kan jag säga.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0