Jag är så jävla sur va

Igår va en såndär helt idiotisk dag som man önskar att det hade vart någon annan dag, eller aldrig!

När jag och Christian jobbat färdigt och ska gå till bilen ser vi att någon har försökt göra inbrott i bilen!!!!
Jag kan ju säga att jag blev ju inte sådär överjävlalycklig över detta. Inte nog med att låset va sabbat, utan dom måste ju dra sönder hela jävla lacken på dörren! Fan helvetes jävla pundarjävlar som härjar i Kungsbacka just för tillfället.
Christians jobbarkompis har blivit av med två bilar, och en annan blev också av med sin. Christians kusins bil eldade dom upp... Allt detta förutom det med hans kusins bil har hänt mitt på dagen i stan! Att inte folk ser sånt? Våran bil borde dom ha märkt eftersom dom gett sig på låsen på båda sidorna.
Jag blir så jävla äckelsur när folk inte kan låta bli andras grejer. Ska vi behöva gå 1,5 mil till jobbet varje morgon för man inte kan ha bilen i stan? Jag ska sätta mig på parkeringen en dag och klubba ner dom jävla asen som gör såhär.
Oftas är det säkert sprutnarkomaner som ger sig på sånt här, och dom för gärna göra inbrott i våran bil, sno stereon för 900 spänn så dom kan köpa sig en sil så dom tar överdos och dör. Dom får gärna missbruka för mig, men dom får fan inte sno MINA grejer som jag har jobbat ihop. SVIN



Senare på kvällen backade jag ner i ett dike. Men det hör inte hit.

Kommentarer
Postat av: Anna

haha, "det hör inte hit" - joho då! open up!!

2008-05-29 @ 00:49:05
URL: http://metrobloggen.se/stardollie
Postat av: Nille

Men sån jävla tur ni har med bilar alltså!!
Skaffa cykel för fan!

2008-05-30 @ 22:09:34
URL: http://NIEFRIDA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0