Oj vad jag sliter!

Nu sitter jag här i Varberg och tittar på när Anna chefar och alla andra arbetar. Vilken tur att jag hittade datorn så jag har något att syssla med. Christan värker mest för han är hungrig.

Idag var jag tillbaks på mitt gamla jobb och det blev som jag föranade. När jag kom in så va det ju inte dirket "åh va kul har du kommit tillbaks, Gud va vi har saknas dig!" Utan det va mer "va gör du här? Vem ska du jobba för" Det trevligaste va väl en av dom äldre i personalen som log när hon sa hej...  Oldiesen blev glada över att ha mig tillbaks och det är ju huvudsaken. Gud va skönt det ska bli att slippa som sura fanskapen i sommar. Nu jobbar jag enbart för att få pengar så jag får stå ut till 1 Juli.

Nu behöver svägerskan hjälp så jag får väl ställa upp.

Tack för mig. // En hungrig huvudvärkande Ellinor direkt från Varberg

Förresten så hatar jag slagborrar. Måste dom låta så mycket?


Kommentarer
Postat av: Marlene

Vad är det för jävla kaffekärringar du har jobbat med innan??

2008-05-02 @ 15:22:24
URL: http://nedja.blogg.se
Postat av: Anna

Tyckte om att ni kom allihopa! :D
Igen! Igen! Igen! *hoppar som ett litet barn*

2008-05-02 @ 21:07:31
URL: http://metrobloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0