Andra säger si, andra säger så!

Nu sitter jag under täcket och tänkte skriva några rader medans jag tittar på Debatt. Jag bara älskar det programmet! Speciellt när dom vill mörda varandra, och Janne Josefsson - vem fan ogillar honom? Ikväll tar dom upp abort-frågan så jag kan tänka mig att det blir ett jävla liv med alla orakade rödstrumpor.

Igår fick vi äntligen nyckeln till våran lägenhet så jag pep upp så fort jag vaknat från min lilla svaga bakfylla. Jag och Emelie hade ju romantisk middag och jag fick i mig tre öl och två cider, och givetvis kändes det i kroppen dagen efter... Jag fattar inte vad det är med mig när det gäller bakfylla. Ibland ligger jag med magsjuka hela dagen!
Och på grund av detta körde jag givetvis fel, men det va bara två mil, haha.
När jag väl kommit fram, aningen försenad så fick vi monterat ihop köksbordet och stolarna och lite annat plock. På ett sätt hatar jag IKEA, all jävla montering... Men nu är det värsta gjort.
Sedan gick jag och Bobo ut och åt romantisk pizza, haha. Men det lilla jag såg av skövde var faktiskt helt okej! Det va liv och rörelse på varje uteservering vi gick förbi och våra grannar verkar väldigt trevliga.

Nu ska jag kika vidare på Debatt, det börjar hända grejer här nu.

Jag skriver när jag får tid! Antagligen på Söndag då vi flyttat upp på heltid.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0