Kylig Torsdag

Dagens positiva: Att jag ska fika med Elina i eftermiddag
Dagens negativa: Tvättid idag 10-13. Blä!!!
Dagens minne: Egypten i våras.
Dagens längtan: Att få börja jobba och tjäna pengar.
Dagens låt: Wild Night - Van Morrison



Torsdag idag och det verkar bli en ganska händelserik torsdag. Ska ju tvätta, storhandla och träffa Elina för en fika. Så mycket har ju inte hänt sen jag vet inte när =)
Idag ska jag även gotta till det med en kycklingpaj delux! Herrn har tenta imorgon så jag kan tänka mig att det inte blir sådär jättetidigt hem från skolan idag.

Tänk, imorgon är det sista dagen i Oktober. Med detta menas alltså att det bara är en månad kvar till första advent.
I år har jag ett riktigt sug efter jul. Kanske för att våran familj för en gångs skull ska fira en ordentlig jul ihop.
Jag bara längtar till jag och Herrn har vårat julgodis-bak. Då blir det lussebullar, pepparkakor + pepparkakshus, knäck och hemmagjord snicker. Och att köpa julklappar ska vi ju inte tala  om. Gud va mysigt det är innan jul!

Nu ska jag få i mig lite frulle och riva ur alla sängkläder.

Kommentarer
Postat av: Malle

Du är utmanad!

2008-10-30 @ 17:24:56
URL: http://nedja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0