Skövde 4-ever?

I don't think so! Inte vad jag fått för mig än iallafall.

Nu har vi äntligen kommit iordning i lägenheten, eller det gjorde vi ju i söndags redan men jag har inte orkat blogga på det senaste. Christian tyckte det va helt fantastisk att jag kunnat möblera lägenheten så bra INNAN vi har flyttat in - och det blev faktiskt bra. Lite småsaker som ska köpas till men inget akut.
Än har jag och herrn inte heller gått varann på nerverna. Kan detta bero på att jag somnar som en liten björn redan kl 21 varje kväll så han kan plugga i tysthet till kl 01?
Tyvärr känner man sig ju lite ensam på dagarna när man inte fått något jobb men det har ju sina fördelar också. Hemmet är skinande rent och undra hur många mil jag har gått egentligen. För jag inget jobb nästa vecka så söker jag nog in till utbildningen som börjar i November fastän jag helst vill gå i en klass... Men det är ju inte gratis att leva och jag vet inte vad jag ska ta mig till annars. Förslag tack!!


Trots mitt arbetslösa leverne så ska jag köpa ny mobil eftersom min har gått sönder. Jag har ju haft en rosa och en röd så denna gången får det bli en brun.     




Kommentarer
Postat av: Elina

Jag kan hälsa på dig:)

2008-10-07 @ 20:41:56
Postat av: Ellinor

Ja, det får du göra! Vi får ta en vinkväll här hos mig =)

2008-10-08 @ 13:51:50
URL: http://snelitt.blogg.se/
Postat av: Malle

Perfekt tillfälle att gå kurser osv. varför inte en sminkkurs?? Då kan du vara min stylist oså åker vi runt i landet och fotar mot betalning...hade vart så jävla roligt!!!

Men skövde är fint och människorna är trevliga??

2008-10-09 @ 17:46:32
URL: http://nedja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0