Jag vet att jag är slarvig!

Men jag har verkligen inget av intresse att dela med mig av.
Just för tillfället är det bara jobb på schemat, och jobbar man inte så tänker jag på flytten, äter och sover.

Tänk att det snart är dags. Den 1 Oktober sover vi första natten i lägenheten sen åker jag hem (herrn ska ha tenta så jag har sagt att jag är flyttansvarig) och så flyttar vi upp hela lasset på fredagen.
Det ska bli så skönt att flytta! Jag börjar tröttna på Kungsbacka och jobbet, för det är bara det som jag har här nere. Såklart jag kommer sakna mina vänner men dom ska ju komma upp och hälsa på!
Sen ska det bli skönt att få lite privatliv. Just nu känns det som om jag skulle kunna flytta till Jokkmokk för att få sova en natt ensam! Men nu är det bara till att stå ut som sagt.

Sen har jag och svärmor planerat en tripp till Ullared nästa måndag.
Det är så skönt att bo nära, inte för vi är där oftare än andra - utan att man kan pysa ner på eftermiddagen och slippa allt folk.
Jag hatar verkligen folk på sånna ställen. Alla ska knö för att komma först in, sen är det kundvagnar i magen och ryggen som gäller och övrig brottning för att komma in bland underkläderna. När detta är gjort så är det världens fight för att komma ut. För man måste ju verkligen stressa för att vara först in för att sedan stressa för att va först i kön till kassan... Folk är ju dumma i huvet ibland.

Nu ska jag stoppa ner mig under täcket. Håller på att dö av köldskador!



Här får ni en liten utmaning.
Gissa könet!





Kommentarer
Postat av: Malle

Helt klart en man! Man ser på munnen o läpparna att det är det! Säg inte nåt annat nu!! ;D

2008-09-16 @ 21:30:52
URL: http://nedja.blogg.se/
Postat av: jagmårilla

Linda Påhlsson - Comhem, Chef Kundservice

2008-09-16 @ 22:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0