Lite sjuk faktiskt

Förut när jag stod och lagade middag till familjen Arvidsson - Bengtsson - Sandberg - Andersson började jag plötsligt må fruktansvärt illa. Inte konstigt att jag somnade 1½ timma på middagen förut plus att jag låg och frös.
Är det bara att gilla läget och inse att jag håller på att bli magsjuk?
Det borde va ganska bra om jag fick det för min viktnedgång eftersom jag håller på med GI igen.
Än så länge har jag gått ner 2 kg sen i onsdags så det kanske blir lite mer om jag blir sjuk.
Fast om jag blir sjuk kan jag ju inte jobba... Så jag får alltså välja på att bli smal och fattig eller rik och ha en korv runt magen.
Vad skulle ni valt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0