Sköna lörda(g)

Så fort det är lördag så sätter shoppingberoendet in, är inte det märkligt?
Idag så fick jag äntligen köpt jackan som jag gått och sucktat efter i två veckor. Jag har inte riktigt vågat köpa för jag har undrat om jag verkligen kommer använda den, men när jag inte släppt den ur tanken så slog jag slag i saken.
Och köper man en ny jacka så bara man måste köpa ny mössa och nya vantar också! Sen blev det lite smink och annat nödvändigt.

Ikväll är vi bortbjudna på middag hemma hos Martin och Katrin i Mölndal. Jag hade gärna tagit mig en öl men jag ska ju givetvis upp och jobba imorgon så gissa vem som får köra... Jaja det är väl bara att stå ut.

Nu ska jag in och ta en riktigt lång dusch och sedan välja ut lite kläder till kvällen.
Kan man ha svarta strumpbyxor och låga pumps?



Äntligen min!
En ull-jacka som är klockad nertill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0