Sköna lördag

Då var det lördag igen då. Tänk att veckorna går så fort!

Jag va överlycklig igår för att det skulle bli lördag idag. Jag jobbar kväll så jag har gått och väntat på denna sovmorgonen sen i tisdags. Gissa när jag vakna då? 08,05 såklart. Det va väl en lång sovmorgon?

Det är så tråkigt när man vaknar så tidigt och så ligger herrn och sover. Man blir så rastlös så man ligger och hostar jättehögt eller vrider och vänder på sig för jag tycker ju det är så elakt att väcka honom, så istället kan man ju bara "råka" väcka honom.

Solen skiner och det är underbart väder, men det hindrade oss inte från att åka in till stan och shoppa lite.
Vi fick handlat lite mat och en vinterjacka till Christian. Jag la undan en jacka till mig som jag får köpa imorgon eftersom jag va så smart och glömde min plånbok hemma...

Nu ska jag surfa runt lite och få inspiration till gardiner. Jag har någerlunda klart för mig vad jag vill ha men inte riktigt säker.

Nu blev det ett sånt konstigt inlägg igen. Har ingen fantasi, men jag bara måste dela med mig av min roliga vardag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0