Skönhetsvård

Då min mor nästan går ut på krogen oftare än vad jag gör tänkte jag ha en riktig kärringsafton här hemma. Alla tanter planerar och plockar bort varenda litet hårstrå på kroppen och målar tånaglar hej vilt innan de ska ut.
Så ikväll ska jag färga frillen, plocka bort varje litet kroppshår jag kan finna och måla tånaglarna medans jag lyssnar på någon töntig musik och avnjuter ett glas rött.
Det är jag faktiskt värd om inte annat då min redovisning gick åt skogen idag.

Då önskar jag er en trevlig helg och så återkommer jag med bilder någon gång i framtiden.

Det va längesen jag skrev detta nu, men är det inte märkligt att det är fredag igen?


Kommentarer
Postat av: Malle

vad händer til helgen!?!! Funderar på att dra en skövde resa!

2009-05-25 @ 01:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0