Det krävs inte mycket...

För att kunna förändra hemma.
Jag fick ett litet ryck förut och kände att jag ville ha nya grejer men får ju inga pengar förräns imorgon, så jag lät fantasin flöda och flyttade runt lite blommor och andra prydnader, spikade upp tavlor på väggen och knallade iväg och köpte en ny duk för 18:- och två stora guld/bruna ljuslyktor för 25:- styck. Detta resulterade i att det ser ut som ett helt annat hem. Okej, sån skillnad blev det kanske inte men jag tror iallafall Herrn kommer märka något när han kommer hem och då märks det =)
Imorgon när det finns lite mer pengar på kontot ska jag nog och köpa nya handdukar till badrummet.
När vi flyttade in klistrade jag ju upp guldigt på kaklet och då ägde vi bara röda handdukar men bruna passar nog bättre. ELLER så väntar jag på att Anna kommer upp så vi kan ta en shoppingtur.





Sen måste jag ju visa kaffefläcken som Herrn lyckades med på alla hjärtansdag. Är detta mänskligt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0