Myser

Dagens positiva: Att jag är på ett sprudlande humör!
Dagens negativa: Ingenting.
Dagens minne: När vi va på Öland.
Dagens längtan: Lördag, då vi ska ha lite partaj!
Dagens låt: Midnight Oil - Beds are burning


Nu sitter jag i soffan och myser framför nyhetsmorgon. Jag tänkte börja öppna böckerna, men jag va ju tvungen att skriva här först.
Idag händer det nog inte så mycket. Jag tänkte knalla upp till Esplanad och köpa någon tröja som jag kan jobba i, men det har snöat hela natten så jag får se om lusten att pulsa infinner sig.

Nu: Plugga

Kommentarer
Postat av: Mallle

How can we dance when our earth is turning....

How do we sleep when our beds are burning....



Vart tvungen o lyssna...ett tag sen jag hörde den....är grymme!



Peace & love i sommar?? :D

2009-02-12 @ 10:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0