Pluggiplugg

Sitter här och skriver ett fördjupningsarbete om borderline. Mycket intressant! Visste ni att mellan 10-15 % av alla borderline-patienter begår självmord? Och om en patient dessutom lider av ett missbruk är de 60 %! Verkar vara ett fruktansvärt tillstånd att hamna i...

Sen har det inte hänt så mycket det senaste. Har vart på födelsedagsmiddag, käkat världens godaste och lyxigaste kina/thaibuffé och gottat mig. Jag börjar även min valideringspraktik på måndag. Är lite nervös inför detta... Lite spännande att börja jobba i ny kommun för alla är så olika tycker jag. Jag ska vara på ett boende och visa vad jag kan, sen är jag färdig med min praktik. Jag kan alltså få praktiskera i allt från en vecka till fem veckor, men troligtvis blir det inte så för det är så mycket i skolan. Fördjupningsarbete hit, prov dit och den 23 februari börjar två nya kurser och då har jag inte läst klart de tre gamla. Jaja, det blir intressant!

Idag var jag och köpte biljetter till Thåström som kommer till Skövde i mars. Jag gick i ett lyckorus hela vägen från turistbyrån. Jag älskar den mannen!! Ska bli kul att se honom med herrn också för han har aldrig riktigt gillat Thåström men jag har fått honom att ändra på det.

Nu ska jag fortsätta leta fakta.

He de!!


Kommentarer
Postat av: Malle

Karenina är helt underbar!!

2009-02-04 @ 21:40:14
URL: http://nedja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0