Hej igen!

Fyfan vilken natt det har vart! Egentligen får jag skylla mig själv som åt glass igår kväll... Jag tål ju som sagt var inte glass egentligen men det är nog det bästa jag vet! Så natten har spenderats på toaletten. Mycket passande då jag hade redovisning i skolan idag klockan 8.30. Jag var hemma vid 9.30 igen och då hade jag tydligen somnat som en stock så
Christian hade ställt klockan på 13 så jag inte skulle sovit bort hela dagen. Vart som en zombie tills nu.
Nu sitter jag och sneglar på herrn när han lagar mat. Pannbiff och grönpepparsås står på menyn.
Det är jättesnällt att han gör det, men ibland undrar jag faktiskt vad han tänker med, haha! Huvudsaken är ju att slutresultatet blir bra men lite irriterande är det allt när han frågar vart knivar, bunkar och kryddor finns. Öppna skåpsluckor och leta själv tycks vara ett mysterium för det motsatta könet.

Nu ska jag nog lägga mig och läsa lite Steig Larsson medans jag väntar på maten. Sedan blir det hårdplugg i psykologin.


Kommentarer
Postat av: Herrn

...men gott blev det! :D

2009-01-28 @ 19:14:51
URL: http://christian-sandberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0