Skallebank

Usch vad jag är trött! Och det är inte sömnens fel denna gången utan alla gröna, blåa och rosa drinkar det blev här hemma igår. Men trevligt va det! Jag, herrn, Maria, Emil, Alex, Hugo och Dip satt här hemma och spelade spel och tjötade, precis en sån kväll som behövdes! De andra gick ut sen medans jag och herrn stannade hemma för jag har ju en psykologiuppgift som gärna ska vara inne ikväll. Jag ställde klockan på 9 i morse men snozade till klockan 10.30 och då undrar man ju alltid, varför ställde jag inte klockan på det från början så jag kunde få några timmars lugn sömn?

Men nu får jag snart piggna till för vi ska på Jämtländsk afton hos Emil ikväll. Jag har inte riktigt förstått vad det innebär men det har något med ost och hjortronsylt att göra.

Men nu får det nog allt bli lite middag. Jag dör av hunger!

(Med reservation för eventuella stavfel då jag ser 7-dubbelt och inte hittar mina glasögon)



Efter denna helgen har mina känslor, om möjligt, blivit ännu starkare för dig!

Kommentarer
Postat av: Anna

hahahahaha! Bra jobbat Ellinor ;) Är han medveten om den ännu? :P

2009-01-11 @ 15:33:18
URL: http://frokensandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0