Sömn

Vad är det med min sömn??? Jag blir tokig snart!
Igår kväll trotsade jag mina rädslor för mörker och fula gubbar, pälsade på mig och tog en timmes promenad. Jag halvsprang nästan. Detta gjorde jag enbart för jag skulle bli trött men icke! Klockan var nog över 02 innan John Blund kom och sa natti till mig. Så idag har jag vart som en zombie.
Tog en promenad på middagen och sen har legat i soffan med psykologiböckerna och haft på en film i bakgrunden.
Jag hoppas innerligt att jag får ordning på detta snart. Jag vet att det inte är farligt men jag mår inte psykiskt bra av sånt här.

Kommentarer
Postat av: Malle

Tränar du nåt?

2009-01-08 @ 20:19:35
URL: http://nedja.blogg.se/
Postat av: Malle...igen....

Där har du det! Du måste börja träna. Börja med o springa o gymma lite på egen hand, behövs inget gymkort. Helst på förmiddagen...träning på kvällen får en att somna ännu senare istället...prova några gånger...du kommer somna!

2009-01-08 @ 20:56:06
Postat av: Ellinor

Jag tror inte det har med träning att göra faktiskt. Jag har nog bara förvrängt min sömn och lever på överskottsenergi =) Nu är jag trött och har världens huvudvärk så nu ska jag sova.

2009-01-08 @ 21:05:45
URL: http://snelitt.blogg.se/
Postat av: Malle

Allt har med träning o göra...min träning är onani...minst 5 gånger om dagen...sover alltid som en bebis! haha eller inte....

2009-01-08 @ 21:22:10
URL: http://nedja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0