Bläääääääääääää

Tänk, imorgon är det fredag. IGEN! Hahaha, nu får jag nog ge mig snart...
Dagarna knallar på. Pluggar så det står härliga till men trots det känns det inte som om jag kommer någon vart...

Imorgon ska vi på fest hos Dip och jag vet verkligen inte vad jag ska ha på mig!! Jag känner mig så fettigt äckelful i alla mina kläder. Sen har jag ågren över klänningen jag köpte då jag inte vet när jag ska ha den. suck... Jag kan ha min höga kjol visserligen men då skulle jag vilja ha en 3/4-skjorta och det har man ju råd till... Eller inte. Någon som vet vart billiga såna finns? Det är fruktansvärt att vara mig för tillfället känns det som. Blä blä blä!!! Jag har köpt hårfärg också men den varken jag hinner eller orkar kladda i. Ni behöver inte fortsätta läsa mer nu för jag gnäller bara!

Tänk om någon slutar läsa där och så skriver jag värsta intressant grejen. Eller inte. Vad för intressant händer i mitt liv egentligen?

Nu ska jag väcka min supertråkiga pojkvän som ligger och sover. Han brukar kunna få mig på bra humör.

Förresten, har ni hört att det ska regna hela dagen imorgon?

Kommentarer
Postat av: Malle

snöa har jag hört :/

2009-03-26 @ 21:03:43
Postat av: ellinor

Ja fyfan!! Vi har rena snöstormen här.

2009-03-27 @ 09:01:10
URL: http://snelitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0