Ge mig vår. NU!

Åh, det som vart så fint väder nu ett tag. Jag har ju haft vårjackan tom...

Idag vaknade jag med ett ryck då det visade sig att Herrn hade försovit sig. Jag tror hans lärare ska få börja ringa till honom på mornarna för något morgontröttare än Christian har jag ALDRIG träffat. Ibland när jag ska väcka honom blir jag förbannad för han aldrig vaknar. Alltså, jag blir rent ut sagt sur på honom. Jag vill ju inte vara hans mamma och när man snart är 25 tycker man ju att man ska börja bli lite morgonpiggare.

Jaha, så vad ska denna dagen bestå av då? Plugg plugg och åter plugg kanske? Jag skulle gärna gått ut på en promenad men blir lite osugen på när jag tittar ut. Sen ikväll ska vi äta pizza. Jag har vart så nedrans sugen på det konstant i en vackas tid så idag är det dax, haha. Sen händer nog inte så mycket. Kan ni förresten fatta att det är fredag igen? Anna, det var nästan två veckor sen du var här. Tiden går så jävla fort så jag vet inte vart jag ska ta vägen!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj! Var det så längesen! Jag tänkte på det igår och var helt övertygad om att det var i helgen som va.. men men :) Maten blev himmelskt god! Det var inte sista gången jag gjorde den :) Tack igen!

2009-03-14 @ 13:06:17
URL: http://frokensandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0