Helgen är förbi

och allvaret har återigen trätt fram. Men vilken bra helg vi haft! Min mor och Hasse kom upp på ett spontant besök i lördags. Vi fikade, kikade på stan och åt middag. Hon saknade oss nått så hiskerligt då hon inte sett oss sen jul, men nu dröjer det väl säkert lika många månader till innan vi ses igen. Sen på kvällen tittade vi på sörjan som skall kallas för melodifestivalen. Sån jävla skit! Jaja, nu är det ett helt år kvar tills idiotin börjar igen, och det är tur det då SVT1 är min favoritkanal och jag anser att de kan visa program med lite kvalitet istället. Kan inte TV3 köpa rättigheterna och köra det i botten som de gör med alla andra program?




Här bantas det fan inte!

Sen ringde Katrin i lördags. Vi talas vid alldeles för sällan. Hon, Martin och Magnus ville komma upp på lördag men nu får det ena va slut på besök ett tag framöver, haha. Herrn har tenta och jag måste också få lite saker gjorde så istället kommer de upp och firar påsk här! Åh, jag längtar verkligen. Dessa människor är alltså 35 (förutom Magnus som är 32 tror jag) men det märks inte ens en smula att de är 13 år äldre än mig. Vi har verkligen skitkul när vi umgås.

Nu ska jag studera nervsystemet lite.


Idag slog jag slag i sak och köpte klänningen jag suktat efter sen i lördags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0