ooOoOoOoOoo

Det blir ingen utgång för mig idag. Har lätt huvudvärk, ingen som helst lust samt en del skolarbete som måste göras. Känner jag mig själv rätt kommer jag ligga med hinken i sängen hela dagen imorgon och det har jag varken lust eller tid till.
Så ikväll ska jag sitta ensam och dricka Pepsi och titta på let's dance. visst låter det mysigt? Hur omysigt det än låter ska det faktiskt bli skönt att skratta åt herrn imorgon, mohaha!

Idag ville jag ha hemmagjord kebab, som jag suktat efter hela veckan faktiskt. Tror ni inte vi glömde köpa kebebkött??? Istället har jag slängt ihop en potatisgratäng. Sen tappade jag en tvålpump i backen inne på Lagerhaus. Pinsamt värre, hah. Tur att Herrn var med så jag kunde gömma mig bakom hans rygg!

Nu ska jag dricka upp min öl och putsa en fläskfilé.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0