Produktiv morgon!

I natt kunde jag inte somna. Igen. Herrn kom hem dyngrak runt 01 så då fick jag stoppat ner honom. Sen låg tankarna och snurrade i mitt huvud. Vid 02.30 gick jag inte och rensade vårat badrumsskåp så jag skulle bli lite trött, och det blev jag. Börjar jag bli psykiskt sjuk??? Dock förde det något gott med sig då jag kom på vad jag ska köpa till herrn i födelsedagspresent.
När jag har svårt för att sova går jag alltid upp tidigt nästa morgon så det inte blir en ond cirkel. Så idag har jag städat och färgat håret och övrigt pyssel. Sen ska vi ut på en promenad och sen blir det plugg. Det är Robinson ikväll också! Det första avsnittet tyckte jag va riktigt bra faktiskt.

Nu ska jag nog göra mig en smörgås. Vart hungrig sen midnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0