Hej hej!

Jag känner mig duktig! Jag har ska skriva ett prov på fredag som egentligen ska skrivas v.48! Just nu känner jag att jag vill göra allt på samma gång så jag blir färdig någon gång.
Om jag nu inte får något arbete i vinter så ska jag fortsätta läsa kurser på Komvux, enbart för att få CSN. Det där lånet får bli ett  senare problem känner jag för jag måste ju ha pengar. Dock vet jag inte vad jag ska läsa för kurser! Funderar på historia, religon och geografi. Sen är jag sugen på att läsa upp matte A då jag knappt kan gångertabellen och kanske engelska A då jag bara kan stava till "Hello". Men vi får se som sagt.

Idag händer det inte så vidare mycket. Är ledig från skolan pga en hemtenta som ska vara inlämnad men den är jag nästan klar med. Jag får nog gå ut och gå en timma i det fina vädret istället. Kanske ta en fotopromenad?


Läckö slott som vi besökte i söndags


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad fint det är, detta slott!

2009-09-16 @ 21:24:47
URL: http://varbergsflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0