Hej igen?

Oj, nu va det längesedan jag skrev här! Jag har faktiskt tänkt att börja igen, om tiden räcker till vill säga.

Nu är vi alltså tillbaks i tråk-staden nr.1 - Skövde. Dock kan man ju glädjas åt att tiden går framåt och vid jul har hälften av tiden gått! Vid jul är jag även färdig med skolan. Då är det dags att bege sig ut i arbetslösheten!

Denna sommaren har vi spenderat i Kungsbacka, och herre mn yeah va kul vi har haft! Det har vart full rulle hela tiden. Förutom jobb har vi hunnit med (helt i oordning):

Liseberg

En weekend i Malmö hos kära Abracadabra (Johan)

Varit i Uddevalla/Orust på en del kalas samt utövat en del vattensporter tillsammans med Emelie

Beskådat en fantastisk spelning med Coldplay i Stockholm

Haft ohyggligt mysiga kvällar ihop med Emelie

Vi har gjort massa mer men just nu står det lite still i huvudet. Dock har vi en del roliga saker att se fram emot i höst! Den 24 September åker vi på en lång-weekend till budapest och i November blir det maskerad hos Emelie.

Annars rullar dagarna på i vanlig ordning. Jag är numera i skolan varje dag och läser socialpsykiatri, fördjupning i sjukvård, språklig kommunikation samt friskvårdsmassage. Resten av tiden spenderas med att tänka på vad man ska göra efter skolan. Får jag inget jobb här så är chansen stor att jag börjar jobba i Norge. En inkomst måste man ju ha, och just nu cirkulerar många drömmar i mitt huvud som mer än gärna vill uppfyllas.

Nu ska jag boka biljetter till "Flickan som lekte med elden" och dona med bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0