Känner mig redig idag!

Klockan står på 08.48 och jag har redan varit i skolan och skrivit prov! Nu vankas det ett par timmar i tvättstugan och sedan bär det av till skolan igen för att ha massage-lektion.
Ikväll händer det väl inte så jättemycket eftersom Christian har tenta imorgon. Men sedan på kvällen bär det av till Henrik på middag och sedan se på Flickan som lekte med elden på bio. Som vi har väntat på denna film, så kan vi inte gå på premiärkvällen... Jävla högskola...

Nu ska jag dricka en kopp kaffe och försöka drömma så innerligt om ett par bruna skinnstövlar så det förhoppningsvis står ett par i hallen och väntar på mig.
Gud, jag har storlek 39 och vill ha en liten klack. Amen.

Kommentarer
Postat av: Anna Sandberg

Hur var filmen!?!?? :D

2009-09-20 @ 12:13:21
URL: http://varbergsflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0