Söndag

Jag älskar söndagar, speciellt när solen skiner och man inte har massa tråkiga saker att göra. Ofta spar man ju veckans att-måste-göra till just denna dagen.
Helgen har sprungit förbi. I fredags va Henrik, Britta, Emil, Dip och Hanna här uppe så i går (lördag då alltså) spenderades dagen i sängen till klockan 15 ungefär. Bakfyllan va inte nådig denna gången! Vid 18 vågade jag sätta mig bakom ratten och köra till donkan så man fick frukost/lunch/middag.

Idag ska vi åka ut på en liten roadtripp när herrn kommer hem från skolan. Vart vi ska åka vet vi inte riktigt än, men jag är sugen på Lidköping. Om jag kommer ihåg ska jag ta med kameran. Vi fotar alldeles för lite!

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Allt går att fota...i börjar var jag extrem jag såg allt ur en kameralins, höll upp händerna till en ruta för att se om de kunde bli en bra bild :p

Vi får ta en fotopromenad nån dag, det är riktigt roligt o man kan inspirera varandra!

Ha de så mysigt idag!!

2009-09-13 @ 10:52:03
URL: http://nedja.blogg.se/
Postat av: Marlene

haha ne tacka gudarna för det! Dom har lagt på typ 7 kronor på hyran istället....lätt värt de :p

2009-09-14 @ 20:42:20
URL: http://nedja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0